fredag 23. desember 2011

God jul alle strikkere!

Årets julegave fra meg: Her er mønsteret til strikkekjolen


Det er et grunnmønster i størrelse 38/40 med antydninger om hva du kan gjøre for å få en større eller mindre kjole. Du kan kjøpe mønsteret her Når jeg har pengene registrert hos meg får du tilsendt en Pdf-fil med mønsteret. Jeg vil sette stor pris på om du bare bruker mønsteret selv og ikke kopierer det til andre. Gi dem heller en link til bloggen min!

Selve Mariusmønsteret må dere kjøpe fra SandnesGarn som har rettighetene.

5 kommentarer:

  1. Så flink og snill du er som har fikset oppskrift for salg :)
    Den er så himmla fin!
    Dumt jeg ikke kan strikke selv - men kanskje jeg kan lure mamman min med på det ;)
    God jul til deg og dine Guro :)

    SvarSlett
  2. Den er bare superlekker!

    Tenk at du har laget en oppskrift da Guro.
    Jeg må også sondere terenget for å se om jeg
    kan finne noen som kan strikke for meg...

    Fin jul!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  3. garnet er kjøpt, takk for at du laget og la ut mønsteret!
    God jul!

    SvarSlett
  4. Jippi - denne oppskrifta SKAL eg ha! :) For eg SKAL jo ha ein slik dødsfin Mariuskjole :) :) Så må eg berre få mamsen til å slutte å strikke klede til kidsa ei stund - og heller til MEG :)
    Meget imponert at du har laga oppskrift, du er så flink :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  5. Jeg har sendt deg en mail jeg.. vil gjerne kjøpe oppskriften til marius kjolen den. Den er jo bare rå lekker

    VH Tove

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...