onsdag 3. oktober 2012

Jubileumspose


På mandag feiret butikken min to år. Tusen takk til alle gode kunder der ute - dette er en utrolig morsom hobby og jeg blir oppriktig glad hver gang noen kjøper noe av meg. I fjor brukte jeg (det lille overskuddet) til å betale ned siste rest av studielånet - i år har jeg rett og slett satt pengene på en konto som jeg har døpt Pensjonskonto. De sier jo det er så viktig å spare til pensjonen, og selv om det ikke er snakk om veldig mye penger i året, må det jo bli litt om jeg klarer å ikke røre dem de neste 30 årene...

Den fine kjøkkenhåndkleaktige posen over (i voksduk den og, selvsagt) er nå å finne i butikken. Klikk på bildet for å komme rett til den.

Tusen hjertelig takk også for alle gratulasjoner til den lille nye i familien - hun er så snill at det forhåpentligvis blir mer tid både til å sy og blogge de nærmeste månedene.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med to år! :)

    Så lurt å legge penge inn i fremtiden. Kanskje jeg også skal begynne å tenke litt mer slik. Til nå så har PayPal-kontoen fungert litt som sparing, men så har jeg også brukt av de pengene til andre PayPal-kjøp, og de er jo som regel butikk/produkt-relatert eller bare Epla-relatert. *kremt*

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    To år i miljøets tjeneste. Tenk hvor mange plastposer du har spart!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...