torsdag 7. mai 2015

Oppdragssying


Noen driver med oppdragsforskning, jeg driver gjerne med oppdragsying. Og da er det morsomt å ha en kollega med tvillinggutter på to som kommer med et oppdrag nå og da. Han (eller egentlig var det vel kona...) ønsket seg God som Grønn-forkler til hele familien. Jeg brukte laaaaang tid på å tenke ut designen. Tenkte først at jeg ikke hadde noen fin voksduk som egnet seg akkurat nå, men så kom jeg på at jeg har 30 meter oransje ubrukt på rull liggende. Spurte min kollega om kona hans kunne like oransje, og heldigvis: hun elsket oransje! Så da ble det det til henne og smågutta og rødrutete til far i huset. 


Lot dem velge ut blant aktuelle håndkler/duker hva de ville ha til pynt, og de plukket jaggu ut mine egne favoritter. Mor fikk fondueforkle.


Diverse matvarer til pynt for gutta.


Og far tok Irish coffee-oppskriften. 


Tilbakemeldingen var at forklene ble akkurat som de hadde sett for seg så da er det jo veldig forståelig at de liker God som Grønn-produktene. Morsomt dette. Nesten så jeg må vurdere å sy noen flere sånne til butikken...


3 kommentarer:

  1. De var kjempeflotte! Det burde bli et supert familiebilde.

    SvarSlett
  2. Vilka härliga förkläden. Vad rolig idé med lite personliga förkläden.

    SvarSlett
  3. Gartneren ønsker seg arbeidsforkle! Jeg trur det er et slikt han vil ha :D

    Jeg sender deg en majl.

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...