mandag 24. oktober 2011

Den store vatteppe-helgen


Det var visst det det var i omegnen hjemme, ja. Fire stykk nydelige vattepper var resultat av helgens lopperunde - og da lot jeg tilogmed et par som ikke var i helt topp stand ligge igjen...de to øverste tror jeg rett og slett blir dyner i sommerhuset i Finnmark om noen år. I mellomtiden har jeg planer om å lage lekekrok under trappa i kjellerstua med dem.


En Spaghetti-Erik Kold og søtt, uåpnet hyllepapir fant jeg. Også en ny hjemmesydd sak (de kunne sy på 70-tallet, altså!) Den passet perfekt.


Er man huseier trenger man arbeidsklær: ubrukt jakke med livstidsgaranti.


Dermed tror jeg loppesesongen er over for meg. Greit egentlig, for man blir jo litt lei av å vaske og sortere haugene med stoff. Nå begynner den virkelige moroa - å sy av alle fine funn.

5 kommentarer:

  1. Herlige funn, kan godt tenke meg alle disse jeg:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. åh din heldige kvinne!Vatteppene er jo helt fantastiske!De vakkre mønstrene og fargene :)Kjenner jeg ble LITT missunnelig asså ;)
    Artig med den spagetti erik kold boksen - for en sånn fant jeg også i helgen!

    SvarSlett
  3. Så mange fine tepper.
    Heldige du:)

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    For nåen herlige loppefunn da!
    Vatteppan va du jo utrulig heldig med... skjønne ikke kor dåkker finn de henne æi...
    Ønske dæi en strålanes kveld

    SvarSlett
  5. Wow, for noen kupp! Og så fjellskoene dine også da. Heldige deg!
    Klem

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...