fredag 6. januar 2012

To fantastiske voksduker


Fyndat på Tradera og ankommet med min Stockholm-kurér i jula. Barbapappaduken betalte jeg litt for, den bare måtte jeg ha - ekte vare sånn Barbaene var den gangen jeg leste dem (det nærmer seg vel 30 år siden...). Denne er rett og slett for fin til å sy store poser av. Må enten beholde den som voksduk selv (redd den er litt liten) eller finne på noe nytt og smått som kan yte den rettferdighet. Har en liten idé om hva det kan bli...


Denne blir poser, pleier å få to stykk ut av den runde typen duker og funderer veldig på om jeg må beholde en av dem selv denne gangen...helt mine farger, kan man si. Har sagt det før og sier det igjen: Tradera er genialt, særlig med to sykk velvillige kurérer boende i Stockholm (sparer MYE porto).

1 kommentar:

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...