mandag 3. september 2012

Jeg føler meg som en dronning


Når jeg står på toppen av den nymalte trappeoppgangen vår. Etter at flinke mannen i huset har malt alle vegger og tak hvite som snøen og trappa grønn som skogen, har den blitt akkurat så fin som jeg har sett for meg siden vi flyttet inn. Endelig kom den eneste (litt) dyre lampa vi har kjøpt til sin rett og der den henger laaangt ned fra taket (tipper den veggen er 5 m høy så det er litt av en bragd å ha malt alt dette!)
Med tida skal masse fine bilder opp på disse veggene - kunstgalleri i trappa, rett og slett!

5 kommentarer:

  1. wow, så flott! litt av en jobb :)
    digga lampa og!

    SvarSlett
  2. ...og en dronning er du!

    Klapp på hodet til flinke mannen ;)
    Gleder meg til å se etterhvert som galleriveggen tar form.
    Er du like kjapp som meg, blir det vell om et par år ;)

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  3. Nydelig grønnfarge - og helt riktig med svart, blankt øverst på gelenderet :)

    SvarSlett
  4. Förstår känslan och vilket jobb han gjort :). Skoj med bebis för dig med.

    /mia

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...