søndag 2. september 2012

(mj)AU da!


Vi vet det jo egentlig godt alle sammen, men i går fikk jeg virkelig bekreftet det: Ti minutter etter åpning er for seint om man vil ha tak i de gjeveste loppene. Særlig om man er høygravid bør man møte opp i god tid og stille seg i første rekke så man i det hele tatt klarer å komme seg fram til stoffbordet. Det klarte ikke jeg i går og dermed måtte jeg bare stå og se på to andre heldige som gikk avgårde med hver sin pose full av de fineste kreppsengetøy og retrostoffer. Argh. Søndag er aldri like bra, men i dag var jeg i alle fall ute i god tid. Etter å ha gått tomhendt hjem i går, ble det i alle fall en liten pose i dag. Søtt kreppsengetøy til mini i magen. Og en 150 % syntetisk kjole til samme frøkna (man får heller isolere med bomullsundertøy...)


Ubrukt hvit voksduk med blå blomster, dusjforhengaktig syntetisk stoff med striper og fint grønt bomullsstoff med blader. Er det noen som vet om det er gammelt eller nytt?


Godbiten i dag dukket opp da jeg var i ferd med å betale. Trodde først det var et kjøkkenhåndkle, og ble selvsagt overlykkelig da jeg så at det var en liten voksduk i fin, tynn tekstilkvalitet. Den skal bli søte trengerikkeposer!


1 kommentar:

  1. Du har rett, jeg fikk dispensasjon til å dra uten mann og tre barn på loppis, og kom ti minutter før (og da hadde de åpna), og fylte to poser med stoff og sengetøy. Det var gøy det! Noen fordeler skal man ha for at man ikke er høygravid per nå (og som jeg har vært noen ganger på loppis). Fine ting!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...