mandag 27. mai 2013

Godbiter fra bruktbutikken


Den faste turen innom bruktbutikken der foreldrene mine bor ble en stor suksess denne gangen. Jeg fant en bit (riktignok ikke stor, men noe skal jeg få ut av den) av denne fantastiske voksduken. Jeg har den allerede i brunt, men må si gleden var ekstra stor over å finne den i rosa. Har ikke funnet noe særlig i den fargen før.

Også plukket jeg med meg noen finfine frokosttallerkner:


De kostet ti kr pr stykk og det må ha vært gi-bort-pris for de er fra Suisse Langenthal - den eldste porselensfabrikken i Sveits. Fargene er litt skarpere enn på bildet, var så vanskelig å få dem riktige i dagens lys. De er i supergod stand og perfekt størrelse for et par brødskiver. Så nå skal jeg prøve å slutte å bruke plasttallerknene fra IKEA...

2 kommentarer:

  1. SERIØST fantastisk herlege tallerknar! Dån, så heldig du var no! :) Tenk å få pryde frukostbordet med desse kvar dag. Er ein ikkje våken frå før, så blir ein det i alle fall då :)
    Heldigen :)

    SvarSlett
  2. Wow, for noen kule tallerkner! Fine stoff også:)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...