torsdag 30. oktober 2014

Litt påfyll


I stoffsamlingen har det blitt i høst også, selv om jeg bare har kommet meg på et par loppemarkeder. Fint da å ha foreldre som også går på loppemarked og vet hva jeg er ute etter. To stykk gardinlengder og den lille runde duken fant mamma til meg for en stund siden.


Fant ikke stort selv på siste loppemarked, men: En gardinlengde av det svært så ettertraktede Skillingaryd-stoffet fra IKEA skal man være storfornøyd med!


En liten byttehandel skaffet meg disse fine stoffbitene pluss den nydelige voksduken under - blir nok en fin pose med tida...


Og sist men ikke minst, ei snill venninne forærte meg noen nydelige loppefunn hun gjorde for noen år tilbake.


Verdens kuleste barnedynetrekk med indianere - dessverre i en størrelse som ikke passer noen av dagens dyner. Fint for meg for da kan jeg sy av det :D


Ja, også dette fantastiske krepp-dynetrekket som gikk rett på min egen dyne da vi kom hjem fra besøk.

1 kommentar:

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...