lørdag 13. desember 2014

Årets julegave!


Ja, i år tror jeg at jeg tør å kalle den det, Trengerikkeposen min. Mange har ledd og ristet på hodet over regjeringens nye poseavgift, og det er jo forståelig at den kan fremstå som litt latterlig for mange. Men det må jeg si; det er ikke mye jeg er enig med den blåblå regjeringen om, men avgift på plastposer er jeg helt for! Fra nyttår koster altså en pose 2,50. Si at du kjøper 5-10 poser i uka. Da har du i løpet av 10-20 uker (3-4 mnd) brukt like mye på engangsposer som en Trengerikkepose koster. Og jeg kan garantere: Mine kan du bruke i årevis! Her ser du de fire nyeste i butikken (klikk på bildet og kom direkte til posen) og skynder du deg å bestille skal de være framme før jul.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...