fredag 25. februar 2011

Gyngeelg med sopp

 

Jeg var så utrolig heldig å vinne en trøstepremie i Gunnhild sin lyngibort.


Skjønt "trøstepremie" - jeg vet ikke helt om jeg er enig i det, altså. Hun hadde sprettet et par fantastiske tapeter "til ære for meg":


...og en liten fin og grønn meis har allerede funnet seg godt tilrette på lampa i hjørnet.


Som om ikke det var mer enn nok for en trøstepremie: Tror du ikke snille Gunnhild hadde husket på lillegutt og, han fikk egen pakke:


En skikkelig glad-sopp som han viste umiddelbar begeistring for. For den kunne henges på gyngeelgen!! Han tok den av og hang den på og tok den av og hang den på igjen minst 50 ganger - og klappet for seg selv hver gang : D Konklusjonen må bli at har du en ettåring og en gyngeelg i huset, så gå sporenstreks inn på Gunnhilds Epla-butikk Meis og sikre deg en slik sopp!

8 kommentarer:

  1. Hærlig gyngeelg!
    Den var ny :o)

    Så masse flott du har fått i posten da, og skikkelig fint beli jordbæret ditt.

    Håpe du får ei storveis helg snuppa!

    SvarSlett
  2. Ja det må jeg si var litt av en trøstepremie.
    Heldige deg:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. næmmen...! rødme rødme ;)
    så flott at dere likte pakken fra meg, da var oppdraget mitt utført.
    ..og et helt eget innlegg..! takk snille du:)

    SvarSlett
  4. Den elgen var stilig.
    Gratulerer med fine ting i posten, Så moro å få
    Ha en fin helg :-))

    SvarSlett
  5. :) Det var litt av en trøstepremie! :) Herlig! Ha en god helg! klæm

    SvarSlett
  6. Den gynge elgen må værr nåke av det kulaste eg har sett som finnes i den kategorien :)

    SvarSlett
  7. Detvar jammen trøstepremien sin! Herlige tapeter. Og den gynge-elgen var bare kul!

    SvarSlett
  8. Hei på dæi!
    Hørlige premier du har fådd da! Gøy å få nåkka fint i posten!
    Ønske dæi en fin ifn kveld
    klæm

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...