søndag 20. februar 2011

Vi har en vinner!


Jeg begynte så friskt med å skrive ned alle navn og nummer og hadde tenkt å klippe opp lapper og trekke manuelt. Men så ble det hele 362 lodd til slutt - og da jeg så noen andre hadde brukt random.org skjønte jeg at det er løsningen for folk med litt tidspress...jeg trykket på knappen og Random valgte


til å vinne min GiBort. Gratulerer så mye!! Send meg adressen din så skal jeg få avgårde pakke med godsakene over så snart som mulig. Jeg har også trukket to trøstepremier som går til:


Dere får en overraskelse i posten, men jeg trenger altså adressen deres og. 

Til alle dere som ikke vant: Tusen takk for at du ville delta og følge meg videre - jeg er overveldet over responsen. Men det forplikter jo og, så nå skal jeg begynne å pønske ut inspirerende innlegg for alle mine hyggelige lesere...fortsatt god kveld der ute!

12 kommentarer:

  1. Grattis til de heldige vinnerne!!

    SvarSlett
  2. Grattulerer så mye til de heldige:)

    SvarSlett
  3. Gratulere til de heldige:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Grattis till de lyckliga vinnarna!

    /Mia :)

    SvarSlett
  5. først må jeg si: fillern at jeg ikke vant :) :)
    Men DU derimot, har vunnet en liten trøstepremie inne hos meg..jippi!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de som vant! Fine premier!

    God uke til alle!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  7. grattis til utrolig heldige vinnere :)

    SvarSlett
  8. Oj! Jippi jeg vant! Skal sende deg mailadressa snarest, gleder meg til pakke:O) Tusen takk!

    SvarSlett
  9. Tusen, tusen takk for awarden! Skikkelig glad ble jeg :-D Og gratulerer så masse til de lykkelige vinnerne.

    Klem fra Tevanga

    SvarSlett
  10. Jippijei! Nå er jeg veldig spent:-) Adresa er sendt på mail til deg i dag.
    Klem fra Heidi Kristin

    SvarSlett
  11. å så gøy da!! gratulere så mye til dere andre:)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...