torsdag 24. februar 2011

Jordbæret mitt!


Dere er like sommersjuke som meg, skjønner jeg, for det ble litt for enkelt å gjette kostymet til lillegutt. Selvfølgelig et søtt lite jordbær. Sonja var først ute, så der er det en overraskelse på vei i posten! 

To kvelder med symaskinen måtte til, men det var helt klart verdt det. Selv om han fikk feber i går og bare satt på fanget den timen vi var innom karnevalet i dag (måtte være med siden han var syk). For han var jo utrolig søt med dette på! Det blir nok gjenbruk neste år - bæret ble egentlig litt i største laget for en ettåring, kan man si.....ellers må jeg bare si at overlocker er genialt på slike prosjekter : D

9 kommentarer:

  1. Så søt han må ha vært :)!
    Flink til å sy asså - skikkelig kostyme lager jo :)

    SvarSlett
  2. Åå, så fin ei jordbær! Og sikkert enda finere når den var på lillegutten:) Kjedelig å bli dårlig da, håper han blir frisk fort!!! Klem.

    SvarSlett
  3. Nei, så utruleg stilig kostyme!
    Blir spennande å vente på posten no...
    God betring til vetleguten:)

    SvarSlett
  4. Kan tenke meg han var søt med denne på.Den er kjemoefin. Håper han snart er frisk igjen

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Håper du har tatt masse bilder så jeg kan se neste gang vi treffes!:) Han var nok til å spise opp!

    SvarSlett
  6. Åhhh, for et finfint jordbær :)
    Måtte jo innom her å kikka itte du la igjen kommentar på bloggen min, kosligt :)
    Ha ein finfin kveld :)

    SvarSlett
  7. Nämen såå söt han kommer att bli :)

    /Mia

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...