mandag 25. april 2011

Langfredag i Stavern


Finfin påske med familie og venner og tilogmed et lite påskefunn i torgbodene i Stavern - som alltid har vært mitt påskested og nå tydeligvis er alle andre sitt og. Det kom busslaster dit i finværet på langfredag. De lokale kunstnerne har rett og slett skapt en stadig mer populær påsketradisjon med utstillingene sine i de fine, gamle trehusene i Leiren og på torget. Det er først de aller siste årene jeg har hatt noen interesse for "skrothandlerne" foran den gamle gymsalen - aldri kjøpt noe der - men i år speidet jeg denne nydelige voksduken på laaaaaang avstand. Helt riktige farger både til meg og til påske! Redd den er altfor fin til å klippe i denne og, selv om det hadde blitt unike vesker. Vi får nå se om jeg får bruk for den, har jo ikke så mange runde bord, igrunnen...

5 kommentarer:

  1. Fantastisk duk! Skjønner godt at du ikke vil klippe i den.

    SvarSlett
  2. Jaa, den var jättefin. Vilket fynd!

    /Mia

    SvarSlett
  3. Underbart färgstark duk!

    Om du inte skulle få användning för den som duk kan du ju alltid sätta saxen i den och sy något fint. :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige duken, med det fantastiske motivet!! Heldig du var med kuppet :)

    SvarSlett
  5. Herlig duk!! Og hvis du ikke har rundt bord, så blir den nok de lekreste "trenger ikke"...
    Klem, Elin

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...