fredag 23. november 2012

Julemarked neste lørdag!


Jeg har prøvd meg på noen julestrømper. Tenkte jeg skulle sy opp et par-tre og teste om det er noe avsetning for sånt på julemarkedet på Rodeløkka Velhus om en uke. De er laget av linstoff som er rester fra gardiner jeg la opp for borettslaget hvor jeg kjøpte min første leilighet for ti år siden, nylonjulegardiner fra loppis og knytesnorene fra voksforklene med Campbell's Tomato Soup. Gjenbruk over hele linja, altså - det er ganske gøy, synes jeg! Disse to er på plass i Eplabutikken om noen skulle være interessert (klikk på bidene).

Har selvsagt også med meg alt mulig annet du finner i butikken til markedet - og kanskje litt til om jeg rekker å produsere noe neste uke...ta en titt innom om du er i nærheten, det er åpent fra 11-16.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...