lørdag 17. november 2012

Vi er klare for 3-årsfeiring!


Som vanlig ble jeg sittende sent kvelden før selskapet og sy årets tall til gjenbrukskrona...heldigvis tok det ikke mange minuttene.

Også har jeg bakt cupcakes. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre. Men så så gutten noen kaker i en bok som bare kan beskrives som cupcakes og skulle absolutt ha dem i bursdagsselskapet. Han ville ikke ha gaver engang - bare de kakene!! (Sa han i dag da han var ganske trøtt, vi får nå se hva han sier når alle gavene ankommer med gjestene i morgen...)

Tro ikke at jeg har laget dem fra bunnen, da, det er skikkelig juksemetoden med ferdigboks fra Toro. Trodde igrunnen at cupcakes og muffins var det samme jeg, men nå har jeg lært at cupcakes kommer med smak og at både kaker og ikke minst kremen på toppen er så søtt at det nesten ikke er spiselig.

Jaja, alt for å redde dagen for godgutten i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...