søndag 20. januar 2013

Godsaker fra bruktbutikken


Må alltid innom den store bruktbutikken i Larvik når jeg er hjemme på besøk hos mamma og pappa. Som regel kommer jeg ut med et-eller-annet, men sjelden er jeg så fornøyd som sist jeg var innom. Jeg sa i fra der en gang at jeg var på jakt etter voksduker, vet ikke om det var derfor, men nå hadde de rett og slett sortert ut voksen i en egen hylle. Fant det med grønnsakene og det blå og det hvite der. Det med sorte blomster gjemte seg i hylla med de vanlige stoffene - det er superfint! Det småblomstrete er type nylongardin som også er supert å sy poser av. I vokshylla lå også disse to søte barneforklene:


Litt vanlig stoff som fikk være med:


Vel verdt turen, masse godt råstoff her!

3 kommentarer:

  1. Hei Guro
    De småblomstrete var veldig søte! Det er alltid deilig å komme ut av brukthandelen med litt stoff i posene! :-)

    Ha en fin ny uke!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Så mye fint.
    Stas å finne skatter på bruktbutikken:)

    SvarSlett
  3. Hei Guro. Kunne du tenkje deg å selge det blå forkleet? Eventuelt begge?? Eg har eit i oransje med blått kantband frå før (som eg brukte då eg var lita), men det har blitt så slitt med åra, og eg kunne så utruleg gjerne tenkje meg at mine to, små skattar kunne ha fått bruke slike søte forkle, dei òg :)
    Så viss du kanskje, kanskje, kanskje har lyst å gjere ei jente i Rogaland veldig glad, så takkar eg ikkje nei til ein liten handel ;) Kanskje til og med bytehandel :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...