onsdag 23. januar 2013

Hils på Junior!



En av deltagerne på workshop'en min i august utfordret meg til å lage en liten versjon av -Trengerikkeposen! Som hun sa: barn elsker å hjelpe til så det hadde sikkert vært veldig stas for de små å ha sitt eget handlenett. Jeg hadde allerede tenkt tanken selv, men ikke fått somlet meg til å gjøre noe med det. Før nå. Her ser du prototypen på Trengerikkepose Junior - akkurat passe til yndlingskosedyret eller noen få matvarer. Han som sitter oppi her heter forøvrig Gaute - en kosegaupe som er aller-bestevennen til treåringen i huset (den må vi aldri miste, da kommer hele familien til å sørge i dagevis...).

Uten gaupe ser posen slik ut:


Ganske fornøyd med første eksemplaret men tror jeg skal gjøre noen små justeringer på mønsteret før de kommer for salg i butikken:



4 kommentarer:

  1. Godt kommet på at du kan ha en juniorutgave også! Godt poeng at barn ofte vil være med og hjelpe og da er det jo ekstra stas når man har sin egen pose. Love it! :)

    SvarSlett
  2. God ide! Eg har heldigvis to (som oftast) villige hjelparar her, tippar dei ville likt kvar sitt handlenett til bruk i butikken - verdt å tenke på.

    Sånne yndlingskosedyr er det viktig å passe godt på, han ser ut til å vere trygg der oppi posen!

    SvarSlett
  3. Jippi, trengerikkeposen i juniorstorleik! :) Dette vil bli høgst aktuelt for veslejenta - har du ein retro voksduk i rosa/lillanyansar? :) Eventuelt meir igjen av den gulblomstra (trur det var eit dusjforheng) som eg har ein stor pose av?
    Det hadde vel vore fint med matchande mor-og-dotter-trengerikkepose :)

    SvarSlett
  4. So lovely! And such happy colors!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...