søndag 8. mai 2011

Helgefunn


To kupp fra møbelavdelingen - jeg var klar for å betale i alle fall en 50-lapp for "syskrinet", og fikk nesten hakeslepp da refleksvestmannen foreslo 20 kroner! Jeg slo til på det, kan jeg love. Også hadde noen brukt et gammelt dynetrekk til å pakke inn en demontert hylle:


Fra stoffavdelingen ble det kun litt voksduk:


Kjøkkenavdelingen bidro med fire fine fruktkniver:


Og blant ting og tang - en bunke gamle Luftpostpakker, ti konvolutter og brevark i hver:


Også en ubetalelig konvolutt med en ung Wenche Myhre:


Hva skal man med det, lissom?

12 kommentarer:

  1. Kjempefint syskrin, og jeg likte den unge Wenche:-)
    Og gule refleksvester.. Kanskje vi var på samme loppis? Vi var på Lilleaker (hvor jeg også fant mest) og på Tåsen (lite). Husker ikke helt hvor de hadde slike vester da;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    ÅÅÅ lekkert sy skrin og andre godbiter;)

    ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde likt å komme over dette syskrinet :) Det var bare så fint , mønster og form .Og herlig dynetrekk . Wenche Myre tror jeg at jeg har hengt opp på veggen ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. OMG, så kult syskrin!! 20 kr, utrolig! Keg sitter her og smiler fra øre til øre på dine vegne:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Oioioi, er det mogleg å vere så heldig? Og då siktar eg særleg til det utruleg vakre og flotte "syskrinet". For ein skatt! :) Heldige, heldige deg :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  6. Takke for godord vennen :o)
    Blir så GLAD, og e spent på kossen det blir på markedet ja :o)

    Den sypuffen da!!!
    Hadde betalt møkje mærr og eg, for sånn e eg uhyre på leit itte! Det var godt den havna hos deg då ;o)

    Masse aent flott du har funne og :o)

    SvarSlett
  7. wow, for et syskrin, men lurer på hvordan er det oppi/inni:) Har aldri sett noe lignende:)
    Fine de andre loppene også:)

    Ha en fin uke:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Herlig syskrin!!!
    Wenche konvolutten var fantastisk!
    Ha ei fin uke frøken Grønn!¨

    Klem Marja

    SvarSlett
  9. Syskrinet var jo bare helt konge da!! Det var du heldig med! På det lokale loppiset her skulle de ha 40 kr per LP-plate. Fikk hakaslep jeg...da hadde det vært mye mer morro og vært med deg ;)

    Wencke Myhre må på veggen ;)

    Fin uke te dæ! :)

    SvarSlett
  10. OMG DIN heldiggris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  11. Ett så otroligt sött syskrin! Vilken lycka att ha det hemma. :-)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...