mandag 19. september 2011

Et par ekstralopper


Noen ganger er jeg virkelig overrasket over hva man kan få på et loppemarked selv godt etter åpningstid på søndag. Vi stakk innom et i Oslo (selv om jeg egentlig boikotter dem etter dårlige opplevelser de siste gangene) mens vi ventet på en avtale vi hadde. Og der fant jeg altså dette lille etasjefatet - akkurat likt det jeg allerede har i oransje! En nydelig høstduk lå igjen i tekstilavdelingen og dette fikk jeg med meg hjem for drøye 20 kroner. Ikke til å tro. Etasjefatet er allerede på plass sammen med all annen fin oppbevaringsplast i kroken på syrommet. Veldig praktisk til alle småsakene.

5 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Jeg har samme som det oransje ditt,men dette var jo enda finere..

    Gøy med en god loppe handel:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  2. Sånn flaks går det ann å ha ;) Gøy ! Jeg syns disse er så tøffe :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. At det går an, ønsker meg veldig et sånt etasjefat:) Fine Erik KOldbokser du har:) Praktiske ting:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Loppemarked er gøy! Var på ett i helga og fikk med meg masse godbiter. Blant annet en stor rull med gardiner fra RørosTweed - vevd ull - supergodkvalitet fra 60-tallet. BLir nye gardiner i heimen til vinter'n:-)

    SvarSlett
  5. Ta turen innom bloggen min for å være med på blogglotteriet mitt!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...