mandag 29. desember 2014

Restevottebonanza


Endelig ferdig med den siste julegaven! Litt i seineste laget tenker nok du, men heldigvis er mottakeren på ferie til over nyttår så da ble jeg altså ferdig i god tid. Tre venninner fikk restegarnvotter til jul i år, arvet masse fint garn av min svigermor for noen år siden, i skikkelige søttitallsfarger akkurat som jeg liker dem. Lenge siden jeg strikket såpass detaljert mønster så det gikk litt trått i starten, men etter tre par tror jeg faktisk at jeg klarte å få den aller siste votten helt feilfri. Ikke verst! Vottene heter "kjærestevotter" og jeg synes de er utrolig fine. Ikke minst er de passe i størrelsen (ikke altfor store) så det blir nok flere av disse. Har masse igjen av det fine restegarnet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...