søndag 9. januar 2011

Den som spiser gulrøtter...


Fikk du meg deg Gulrotmannen på Norge Rundt på fredag? Om ikke må du klikke på bildet og se den fantastiske samlingen hans! Den gjorde at jeg kom på et hekleprosjekt (et av få, jeg er egentlig en strikker) jeg gjennomførte for en del år siden:


Av grønnsakgryteklutene er det blomkålen og paprikaen (det er det den gule skal forestille...) som funker til formålet (det ser dere på at de ikke er helt rene og pene). Gulrota og purra er fine å se på men totalt ubrukelige som varmebeskyttere. Så da har jeg rett og slett bestemt meg for å sende gulrota til Sarpsborg hvor Gulrotmannen bor. Og i beste TV-aksjonsånd oppfordrer jeg alle andre til å gjøre det samme om du har en morsom gulrotsak du ikke trenger. Oss samlere imellom så vet vi jo hvor umåtelig det blir satt pris på å få en sånn overraskelse i posten. For å gjøre det enkelt for dere som kunne tenke dere å bidra med en oransje tingest (det er selvsagt lov å lage en!), kommer Gulrotmannens adresse her:

Kjell Arne Nordli
Madam Arnesens vei 43
1710 Sarpsborg

Ellers må jeg takke for allerede overveldende deltakelse på min første GiBort. Jeg har ikke hatt tid denne helgen, men gleder meg til å ta turen innom alle nye og gamle bloggvenner i løpet av uka!

5 kommentarer:

  1. Ja herremann jeg så det faktisk.hahahaha! Jeg satt bare å lo - så mye!! Jeg eier ikke noe gulrot saker...tror jeg.Men finner jeg noe skal jeg jammen sende det til han.
    Ha en fin uke Guro :)

    SvarSlett
  2. så gulrotsamleren ja:) Skal tenke på om jeg har noe å sende til ham:) God ide, Guro:)

    Fine grytekluter du hekla da:)

    Klemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Såg ikkje gulrotsamlingen på tv nei, men må sei det var uhyre fin tanke fra deg!!!

    Me samlerar vett jo kor kjekt det e med sånt ja, så det var definitivt ein uhyre god gjerning fra godjenta si det ja :o)

    Håpe helga har vore storfin!

    SvarSlett
  4. Hehe. morsom fyr:) Flink du har vært til å hekle:)Klem Furuheim

    SvarSlett
  5. Kan veta eg ville værr med!
    Det e av og te sånn at eg trur eg har meldt meg på givekker, men har arkfana oppe og når eg ikkje får gjort det med ein gong...

    Anyways; uhyre flott givekk var det snuppa!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...