lørdag 15. januar 2011

...men hva skal jeg bruke det til ?!?


Jeg merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å kaste noesomhelst for meg. Det meste kan jo brukes til et-eller-annet bare man ser på det med et nytt blikk. Men av og til må noe ut og i begynnelsen av denne uka tok jeg en nyttårsutrenskningstur med byggavfall og diverse til gjenvinningsstasjonen i nærheten av oss. Probemet er bare det at i likhet med pappa kommer jeg stort sett aldri hjem med tom bil likevel...jeg klarte å motstå fristelsen til å klatre oppi søppelcontainerne og utforske, men gjenbrukscontaineren måtte jeg innom. Da klarte jeg ikke å gå fra dette stativet. For det må jo helt klart kunne brukes til noe praktisk. Min første tanke var smykkestativ, men det er litt kjedelig og innlysende. Kanskje kromkaketørker? Eller (om man maler det grønt) miljøvennlig, gjenbrukbart, alternativt juletre? Det blir nok stående i kjelleren en stund - til det sier pling i hjernen min. I mellomtiden mottas kreative forslag med mange takk!

Også mange takk igjen for den enorme deltagelsen på min GiBort : D
Det må bli et par trøstepremier og, jeg kommer tilbake til hva...

4 kommentarer:

  1. Jeg kommer på én ting bare, og det er at om du skal stå på marked å selge, kan det være veldig greit å ha et slikt stativ! Men noen flere bruksområder kommer jeg ikke på, gitt.. :)

    PS, takk for koselig kommentar om helsa mi :)

    SvarSlett
  2. Tack för kommentaren på min blogg! Om du vill lägga till dig som följare så finns den funktionen i den blåa "Blogger-listen" högst upp över själva bloggen. Ses i bloggvärlden!

    SvarSlett
  3. Tenkte det samme. Nå klarer man ikke å se størrelsen på bildet, men kan det kanskje brukes til å henge på gavelappene dine?

    SvarSlett
  4. HErlig stativ. Kan du ha bånd og sytråd på kanskje? Eller er det for stort til det?

    Drakten er kul, men jeg tviler på jeg kommer til å få bruk for den eller bli bedt i et karneval. Drakten er heller ikke ferdig sydd..
    Den er vel i størrelse 38-40 tenker jeg. Kanskje nærmere 40 enn 38.

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...