torsdag 7. april 2011

Vårrengjøring


Påska nærmer seg styggfort, og det betyr at jula måtte ut av butikken min i dag - men det blir nok nye julegavelapper av (forhåpentligvis) nye striejuleduker fra årets loppesesong når det lakker utpå høsten.

I mellomtiden har butikken blitt fylt på med enda tre Trengerikkeposer (klikk på bildet så er du der!).


De hvite er pyntet med blomster fra en dynetrekkbit jeg byttet til meg fra Sonja i Det Blaa Huset. Ble veldig fornøyd med disse (bilde av det lilla er dessverre litt for mørkt, mye friskere farge i virkeligheten). Det sorte med oransje blomst har sikkert mange av dere sett før, det er nummer to i samme design.


Ellers gleder det meg stort at "søpla" fra forrige innlegg allerede har fått et nytt hjem - den er i dette øyeblikk underveis til Smilehull-Marie og skal lyse opp gatene i Bodø!

5 kommentarer:

  1. Fine nett igjen da, Guro:) Ja, tenk påskelabyrinten, da er det stille stund i hytta:) Kun replikker som dreier seg rundt løsningen på rebusene er tillatt:) Heldigvis sover ungdommene enda når Påskelabyrinten ruller og går på radioen:)

    Klem Fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hurra! Jeg gleder meg til det kommer:) Trenger litt spreke farger som kan lyse opp her mens den siste skitne snøen tiner og sola gjør sitt beste for å vinne over regnskyene!

    SvarSlett
  3. Trengerikkeposene du lager er bare helt utrolig flotte! Kreativ og dyktig:-)

    SvarSlett
  4. Enda fleire fleire flotte posar!
    Artig måte å bruke stoffet "mitt" på - det må eg legge meg på minnet:)

    SvarSlett
  5. De er virkelig flotte de trengerikke-nettene dine, og jeg tenker hele tiden at nå skal jeg bli hakket mere miljøvennlig og slutte å ta plastposer i butikken....snart snart :)
    Forresten, tusen takk for oppmuntrende kommentar inne hos meg - jeg tror også det er best å prøve, feile, lære selv. Øve øve øve :)

    KlemMarit

    KlemMarit

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...