fredag 14. desember 2012

Årets innpakning


Er det bare meg eller blir desember kortere og kortere for hvert år som går? Dagene bare fyker unna, i år har jeg ikke engang klart å bake opp pepperkakedeigen - og langt mindre pynte kakene - som egentlig er den eneste juleforberedelsen jeg gjøre. Hvor seriøst jeg pleier å ta det kan du se her

Heldigvis har jeg kommet godt i gang med julegavene, og slik ble altså årets innpakning:

Papir fra IKEA, GOD JUL-gavebånd fra Søstrene Grene, hjemmesydd gavelapp av lin med til/fra-stempel (også Søstrene Grene) og liten juletreklype fra TGR. Godt fornøyd med resultatet!

Jaja, det er jo en uke igjen, og med de fleste gavene i boks kan det vel bli noen kaker i år også...

2 kommentarer:

  1. Det papiret har jeg sikra meg også, men min innpakning blir ikke like fin og forseggjort.

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...