søndag 30. desember 2012

Nydelig grå versjon av Mariuskjolen


Jeg fikk en hyggelig mail av Fride i romjula - hun er en av dem som har kjøpt mønsteret til Mariuskjolen min - med bilde av det ferdige resultatet. Superlekker! Veldig fin i den fargekombinasjonen og. Det eneste som var litt dumt var at Fride endte med å gi den bort til ei god venninne i julegave (litt av en gave må jeg si!) fordi den ble litt for liten til henne. Hun hadde strikket den i Alpakka fra Sandnes, noe som viste seg å være for tynt i forhold til oppskriften. Men nå som hun har strikket en, klarer hun nok en til seg selv og ; )


5 kommentarer:

  1. Kjempefin!
    Æsj, så kjipt å måtte gi den bort da!

    Fint nytt år te dæ :)
    Klæm Siw

    SvarSlett
  2. Så flott!

    Kjempefint mønster du har laget :)

    SvarSlett
  3. Sååååå skjønn!
    Heldig venninne må jeg si:)
    Ønsker GODT NYTT ÅR til deg og dine:)

    SvarSlett
  4. Nydelig åssen får man kjøpt mønsteret?

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg en mail på gurogronn@gmail.com

      Slett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...