tirsdag 7. september 2010

Flere merkelapper


Ved å ta ett skritt om dagen har jeg satt meg som mål å åpne epla-butikken min innen 1. oktober. Det betyr at jeg snart må sette meg til symaskinen, men først er det en del kontorlogistikk som skal klargjøres. RaBalder-lappene har nå fått selskap av GodSomGrønn-lapper. Jeg er såpass fornøyd med logoen jeg designet for en god del år siden at den skal få leve videre. Synes den både gir assosiasjoner til hammer og sigd (hardt arbeid...) og resirkuleringssymbolet på sidene her. De er laget ved at jeg tok bilde av en av de gamle papirlappene, speilvendte bildet, dupliserte det på et word-dokument, skrev det ut på strykeark og strøk på linstoff. Passe fornøyd med resultatet, ser at det er vanskelig å få strøket på hele arket på en gang, så jeg tror nok jeg bør dele minst i to i fortsettelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...