søndag 26. september 2010

Ojojoj , for et kupp!


Jeg hadde absolutt ingen forhåpninger om Erik Kold-bokser på loppiset på rike Nesøya, og så finner jeg en hel bananeske full under bordet i kjøkkenavdelingen! Tre og tre stablet oppi hverandre og i skikkelig mint condition - tror rett og slett de ikke har vært brukt. En enslig i mellomstørrelse lå ved siden av, dvs ti stykk tilsammen. De skulle ha 80,- for hele gjengen. Jeg prutet ikke på det, men fikk med en morsom liten kjøkkenknagg på kjøpet (som de hadde tenkt å ta to kroner for...). Her snakker vi nesten tidenes loppefunn for min del, man kan aldri få for mange av disse boksene. Perfekte til oppbevaring av ris, mel, sukker, te, linser, tørket sopp, sysaker etc.


2 kommentarer:

  1. Herregud, for et røverkjøp!

    SvarSlett
  2. du store all verden, jeg for min del hadde nok besvimt:)
    Heldig du:)
    Trine:)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...