tirsdag 11. oktober 2011

Fruktoppskriftforkle + klanruteskipssekk = Trengerikkepose!


Begynner jeg å bli litt enspora? Jeg er redd for det for hvor enn jeg er speider jeg etter "noe" som kan brukes til produksjonen av Trengerikkeposer. På et loppemarked i vår fant jeg både det morsomme fruktforkleet og skipssekken og tenkte umiddelbart at de to sammen kunne bli en bra pose. Og det ble de, synes jeg.



En luksusversjon, dette, med egen lomme til handlelista! Om du klikker på det øverste av disse to bildene kommer du rett til posen i butikken min.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk flott! :) Så kjekt at du prøver ut nye variantar :) Fin detalj med lomma til handlelista. Du er så flink :)

    SvarSlett
  2. eg trur faktisk dette må være ein av mine favorittar så langt, stilig med kombinasjon av to ulike mønster.

    SvarSlett
  3. Utrolig fin! Så hærlige poser du lager! Må se mer!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...