onsdag 18. september 2013

Heldige meg...


...som helt hadde glemt byttehandelen jeg gjorde med godeste Hekkan Hekkel helt på starten av dette året. Så da en bokpakke dumpet ned i posten forrige uke, hadde jeg ingen aning om hva den inneholdt. Desto gladere blir man jo når man pakker opp og finner Hekkans egen heklebok med fantastiske amigurumi-oppskrifter. Hekkans maur ble veldig glad for å se igjen vennene sine i boka! Har ikke helt ro i kroppen til å sette meg ned med heklenålene nå for tida - men skal nok få brukt boka når tiden er inne for å lære ungene å hekle.

1 kommentar:

  1. Hei, Guro. Så kjekt å lese at du vart glad for å få boka i posten :) Håpar du og ungane får stor glede av den :)
    Og FOR ei fantastisk vinterjakke du har fått tak i! :) Eg veit nesten ikkje om eg tør å gå inn på nettsida til Tauko Design..fryktar det kan gå hardt utover lommeboka ;)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...