onsdag 4. september 2013

Jeg er med!


ENDELIG har jeg også klart å karre meg inn på Instagram - det måtte rett og slett en oppdatering av telefonen til for å få lov til å laste ned appen, og når har man egentlig tid til å sette seg ned lenge nok til å finne ut av hvordan man gjør det? Jada, det var såre enkelt og tok ikke lang tid heller da jeg først tok meg tid så lærdommen er at det er bedre å gjøre det med en gang enn i morgen neste gang.

Måtte jo poste et bilde og når man først fikk det til - eldstemann har Legodilla for tida og har her pakket lastebilen for ferie. Katten er med, fikk tilogmed et eget tre å klatre opp i.

Bilder er gøy så dette blir det nok mer av - og jeg heter selvsagt godsomgronn der og ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...