tirsdag 13. mai 2014

Det er jo så kjedelig å bare få penger!



Men når man blir tenåring (13, altså) og får sitt første bankkort, og bare ønsker seg penger til bursdagen, så må man jo få det. Men det går an å gjøre det litt morsommere. For eksempel ved å sy et lite kortetui til å putte pengene oppi. Jeg fant et bilde av et gullkort på nett, printet det på strykepapir i passe størrelse (større enn vanlig kortstørrelse) og sydde et lite etui med lomme til pengene. To små papp-plater inne i etuiet gjør det solid. Jeg gjorde dette mest for min egen del, fordi det strider mot min natur å bare putte noen hundrelapper oppi en konvolutt og gi bort - men jeg tror faktisk niesen min også syntes det var morsomt. Og hvis hun vil kan hun jo bruke det til ett-eller-annet.



1 kommentar:

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...