tirsdag 5. oktober 2010

Skjerf på Epla


Puh...! Det tar jammen tid å drive butikk. Ikke minst er det en utfordring å ta gode bilder når høstmørket har kommet for fullt. Det tar tid å redigere bildene og skrive teksten osv osv. Fikk endelig lagt ut disse tre skjerfene i dag etter at jeg ikke har fått gjort noe siden butikkåpning. Klarte å få to av dem til å ligge på forsida av Epla en liten stund i alle fall. Jeg har skjønt at man må være kjapp med å publisere etter at produktet er opprettet for å sikre seg det. Så får man heller redigere senere. Men jeg fikk ikke så veldig mange treff uansett, da. Jeg tror bare jeg må ta pangstarten på fredag som en positiv overraskelse og tenke at det tar litt tid før butikken er etablert og folk finner den. Tror jeg skal prøve å få sydd en kjole i kveld som jeg kan legge ut i morgen - taktikken nå blir å legge ut en av hvert produkt jeg har tenkt til å selge og så fylle på i hver kategori etterhvert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...