onsdag 28. september 2011

Jippi, reklame i posten!


Ja, noen ganger kan man faktisk juble over å få Kiwis tilbudsavis i postkassa - når den er brukt som konvolutt, vel å merke! Utrolig snille og flinke Maganda langt der oppe i nord tenkte på meg da hun fant først én voksduk og deretter en til på den lokale Fretex'en. Det gjør meg veldig glad og takknemlig. Ikke minst fordi en av dem rett og slett var min barndoms voksduk - som jeg hadde glemt helt til Maganda sendte bilde og lurte på om jeg var interessert. Det er selvfølgelig den brune jeg snakker om. Den tomler nå rundt i vaksemaskina, jeg kan nesten ikke vente til den er ren og tørr. Hvordan den skal se ut i sitt nye liv er allerede tenkt ut,  den er jo litt sånn bunadbåndbroderiaktig i designen, og jeg tror den kan bli veeeeldig kul som -Trengerikkepose. Tusen, tusen takk, Maganda!

1 kommentar:

  1. Så kjekt å ha noen som tenker på en når de er ute på skattejakt:-) Blir nok noe supre poser av den flotte duken der:-)
    God torsdag!

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...