torsdag 21. oktober 2010

Eksplosivt


Jeg skjønner at jeg virkelig har blitt voksen når jeg begynner å interessere meg for alt foreldrene har stuet unna og lagret i årevis i skap og uthus. Det er på langt nær alt det er verdt å føre videre gjennom generasjonene, men innimellom er det noen gullkorn. Som denne trekassa fra pappa (tror han kjøpte den på et loppemarked en gang fordi den var full av skruer og slikt) som etter piktogrammene på siden å dømme må ha vært emballasje for håndgranater (!) en gang i tiden.


Nå inneholder den annet "sprengstoff", alt slags ledning- og ladeutstyr som ellers bare ville flyte rundt. Kassa har fått plass på bokhylla fra bestemor og voktes av Pushwagner i form av hans selvportrett.

1 kommentar:

  1. Hejsan

    Jeg kommer fra Danmark og er meget interesseret i Pushwagner og især hans "selvportræt" Jeg kan se du har en plakat, hvor kan man købe den, jeg har været på nettet, men kan ikke finde dem til salg nogen steder ?

    Kan du hjælpe mig ?


    Bedste hilsener

    Lars Frederiksen
    Lykkesholms alle 22 1 tv
    1902 FRB C
    Danmark
    lf@magichourfilms.dk
    +4527211057

    l

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...