lørdag 30. oktober 2010

En liten bunke og en hyggelig blinddate


Åskollen, norges største loppis - jeg hadde gledet meg en uke - men det beste jeg kan si om det er vel at jeg hadde et veldig trivelig møte med Anette alias Frøken Eplegrøt over stoffhaugen. Vi var skjønt enige om at den ikke skjulte noen gullfunn. Damene som solgte kunne heller ikke huske at de hadde sett noe skikkelig fargerikt 70-tallsstoff.

Som Anette også skriver var det et litt slitsomt loppis - sjeleglad for at jeg ikke hadde Balder på ryggen der gitt - de andre avdelingene fant jeg ingenting i.

Men ok, det var vel en grei stoff-fangst selv om den på langt nær kommer opp mot den fra forrige helg. Her er et lite utvalg av det fineste, er nok aller mest fornøyd med solsikkeduken, selv om den var litt i blasseste laget. Også var det mye fint barnesengetøy der, det skal de ha : )


I dag har loppeagentene i Larvik vært på besøk og kjørt kvisterask og satt igjen noen godsaker - mer om det i et eget innlegg senere!

4 kommentarer:

  1. Syns du skal være fornøyd jeg;)
    hihi:)

    SvarSlett
  2. Jada, vet det...hvis det er noe av det du har veldig lyst på så gi et pip, så kanskje vi kan dele godene litt ; ) Morsomt at du tok med det rosa sengetøyet jeg la fra meg, forresten!

    SvarSlett
  3. Det var fina tyger där...och så är det med loppisar, ibland hittar man jättemycket och ibland inget..

    SvarSlett
  4. Så sant, så sant - jeg ble bare så utrolig bortskjemt forrige helg og da skrur man forventningene i været...

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...